Post by tiacecahiphi on Mar 5, 2022 19:09:49 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Mad GunZ skytespill online ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Mad GunZ skytespill online IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mange primogems hack ▞▞▞
▞▞▞ Mad GunZ skytespill online 2022 version ▞▞▞
HEI HVORDAN GÅR det med deg og var det første Mexico jeg var her før Russisk og var dommeren som tilfeldigvis kaller dem til dommeren
Fint spill kunne ha brukt litt mer arbeid på grafikk og design. Jeg tror spillet har en feil eller feil som skjer på standard og andres kart, da du blir sittende fast i ett rom og bare teleporterer i det rommet gjentatte ganger
Jeg liker det veldig godt, spesielt byggemodusen, men jeg bruker det egentlig ikke uansett, jeg liker veldig godt hvordan våpnene automatisk skyter når en fiende blir oppdaget.
elsker spillet flotte våpen og alt, men det er et stort problem...jeg har virkelig lastet ned dette spillet for å spille Battle Royale-modus, men det vil ikke spille på min lg optimus...når jeg klikker på Battle Royale laster jeg inn, så krasjer og kutter spillet av. vær så snill å fikse dette problemet...
dette spillet fungerer ikke, jeg lastet det ned og åpnet det når du åpnet det, det lot meg ikke spille. det var bare et bilde og det satt fast. vær så snill å fikse denne feilen. Jeg var så spent på å leke med den, vær så snill å fikse den.
Jeg liker å spille det, men jeg hater alle disse hackerne. De feiler, dør ikke og har uendelig ammunisjon og bare rask avfyring av alle raketter spesielt i Battle Royale. Kan du oppdatere spillet slik at ingen kan hacke dette spillet lenger. Jeg hater dem
det er et veldig bra spill foruten det faktum at det er en feil og jeg kan ikke spille for lenge uten at den slår seg av og jeg vet at det ikke er telefonen min fordi jeg har spilt spill for elsker uten at de slår seg av
Kan ikke logge inn på min gamle konto, mistet interessen
Spillet er fantastisk og godt utført. De bør øke sjansene for å få mynter fordi jeg så mer enn 3 videoer på hasten og ingen mynter? Er fortsatt et bra spill 👍👍👌
Det er gøy å spille gunz.!!!!!!!!!!!!!!
Dette er et morsomt spill for Battle Royale, men kan du fikse én ting takk. Hvis du bygger veggene dine er veldig små, kan du gjøre den større. Det er for bedre opplevelse 😀
super Bra spile
Jeg synes dette spillet er så underholdende og morsomt, men jeg slettet det fordi det ble laggy og buggy. Så da jeg bestemte meg for å laste den ned på nytt og den satt fast på lasteskjermen! Vennligst fiks dette. Jeg vil spille dette spillet igjen 😫
Lar meg ikke spille det engang, så bortkastet tid!
Det er det verste spillet noensinne. Den laster i mer enn 10 minutter
KUL
Jeg gir det to årsaker når jeg oppgraderer våpnene mine, så spiller jeg igjen og starter oppgraderingen på nytt
Dette er et av de beste spillene der ute i 2021, men det eneste problemet er at når jeg laster inn i Battle Royale, blir det et mindre problem, men bortsett fra at spillet er amazig, vennligst fiks
hun er gratis å spille og god grafikk og god kontroll flott time killer det er så bra nedlasting nå er det gratis
Det fortsetter å gå til en tom skjerm hver gang jeg åpner appen jeg slettet den og lastet den ned tilbake, men den gjør fortsatt det samme
Jeg har nettopp lastet ned dette spillet, og jeg blir møtt med en evig svart skjerm. Spillet bare fryser der. Vennligst fiks dette ASAP!!
Hei, jeg elsker dette spillet, men det er ett problem, problemet er at vi ikke trenger å kjøpe poki, men i dette spillet må vi kjøpe
Mad GunZ: online game Laga bqmd
Det ga meg ikke xp #_#
spillet er veldig fint, men jeg vil gjøre modusmenyen i dette spillet, vennligst legg til modusmenyen i dette spillet
Grunnen til at jeg vurderte den til 4 fordi kontroller og grafikk er normalt, og for folk som har etterslep er fordi WiFi-nettverket ditt og enheten din har en S8 og jeg liker å spille Battle Royale, men et neste problem er at tingene er dyre.
WorldCraft: Мини Блок Крафт Приключения zufz
Jeg elsker dette spillet så mye at jeg vil bygge til himmelen og snipe folk, det er kjempebra. men hvis du bare kunne si at hvis du kunne, kunne du få til at hvis vi bygger kan du skyte bunnstykket alt hører med, det ville vært så gøy, men uansett er spillet kjempebra.
Det er et problem i Battle Royale fordi det er fiender som slår seg sammen med andre fiender og det er ikke rettferdig, så det er derfor det er 3 stjerner
Mad GunZ: online game Laga bqmd
Det er så morsomt når du har et spill at du kan lage din egen hud, men problemet er når du starter til trinn 1-101, det henger! og det krasjer! Skaper, jeg tilbyr forbedringer på denne skjermen og la meg gi deg 5 stjerner for den og la meg lage mine egne skins og la spillerne se den!
Jeg lastet bare ned dette spillet for å spille med min søster.....det er bra. Men det trenger enklere måter å få diamanter på i tillegg til å kjøpe det med ekte penger .
Det er det kuleste spillet noensinne. Jeg liker alt, men det er ett problem.1 veldig dårlig grafikk. Men det er et veldig bra spill.
Det er en feil i siktehjelp når du går inn i siktetilstand, den sikter i forskjellige vinkler, vær så snill å fikse dette.
Dette spillet er så kult at det er som fortnite
Hei, det er et bra spill, men jeg har støtt på mange feil og forsinkelser uten grunn, så vær så snill å fikse det
Det tar alt for lang tid å laste det kan ikke engang komme forbi trinn 10 eller 50, vær så snill å fikse det
Veldig veldig dumme skapere falske ikke fungerer noen ganger jeg kan ikke engang bli med dumme..
Mad GunZ shooting games online Veiksmas heho
Jeg liker dette spillet 😍😎, og spillet er det beste jeg har hatt
Jeg liker det veldig godt, men problemet er at det ikke er lett sssssoooooo Battle Royale er vanskelig og multiplayer er utrolig vanskelig. Jeg tror du kan endre dette.
Jeg ga 3 stjerner fordi hver gang jeg spiller Battle Royale og utfordrer, har det alltid senket grafikk bare fordi det henger. Kan du fikse det? jeg gir deg fem stjerner. På den andre siden elsket jeg spillingen og kontrollen
Jeg elsker dette spillet, et veldig bra Battle Royale-spill, men grunnen til at jeg spiller det 4 stjerner er at jeg fant hacker, vennligst fjern hackene i dette spillet slik at ingen kan hacke
Dette spillet er så kult, og det er flere kart også ....... Også grunnen til at jeg gir 4 stjerner fordi nettbrettet mitt ikke kan spille battleroyale. Og hvis jeg spilte battleroyale, kommer det ut på dette spillet på bordet mitt. Vil du hjelpe meg å fikse dette spillet for nettbrettet mitt, men vil dette fungere at dette nettbrettet er LG
Forbedre grafikk- og lydeffekten
utmerket idont nå hva jeg skal si, men utmerket
Mad GunZ shooting games online Veiksmas heho